Grupa eksperymentalna wykonała kolejne już doświadczenie, polegające na skonstruowaniu mechanicznego filtra do wody. Uczniowie pracowali według instrukcji, samodzielnie wykonując kolejne jej etapy - od organizacji miejsca pracy do sprawdzenia działania mechanizmu filtru w praktyce. Dzieci samodzielnie wyciągnęły wnioski z przeprowadzonego eksperymentu: zanieczyszczona woda oczyszcza się, pokonując kolejne warstwy filtra.

Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny
Konstruujemy filtr wodny